Red Dot 2019 za istarsko maslinovo ulje Latini
Studio za vizualne komunikacije Tumpić/Prenc dobitnik je nagrade Red Dot 2019: Best of the Best, jedne od najcjenjenijih na području dizajna u svijetu.
Rovinjski je studio nagradu osvojio za dizajn boce maslinovog ulja istarskog brenda Latini. Žiri međunarodnih stručnjaka odlučio je tako prema vrlo strogim kriterijima između 8.697 radova iz 54 zemlje. Studio Tumpić/Prenc se sada nalazi među nagrađenima koji konkuriraju i za Red Dot: Grand Prix čiji će dobitnik biti objavljen 1. studenog.
Koristeći motiv karirane košulje na ambalaži ulja, kreativni tim Studija Tumpić/Prenc dočarao je dinamiku prošlosti Istre i težaka iz unutrašnjosti poluotoka koji su nerijetko odlazili raditi kod zemljoposjednika Talijana bliže obali. Tone, predak vlasnika brenda vrhunskog maslinovog ulja Latini, krajem 19. stoljeća povremeno je radio kao zemljoradnik kod istarskih Talijana koje su tada nazivali Latini. Jednom je kao dnevnicu dobio kariranu košulju, ondašnju rijetkost pa su ga njegovi mještani prozvali Latini. To je ostao i nadimak obitelji do danas kad su ga Tonini potomci odabrali za ime svog brenda.
Zbog toga je i boca maslinovog ulja odjenuta u karirani uzorak s džepom u kojem se nalazi papirić s ispisanom stoljetnom obiteljskom pričom čime je boca postala portret voljenog pretka.
Time se tehnički prividno jednostavna ambalaža pretvorila u brainstorming projekt zahtjevne izvedbe i preciznosti.